Kontakt oss

Vi ønsker alltid din henvendelse velkommen

Vårt kundesenter er åpent mellom 08:00 og 16:00 alle hverdager.
Nedenfor finner du våre skjemaer for kundehenvendelse, samt telefon og e-post adresse

Kundeservice

Her kan du sende generelle henvendelser så vil vårt kundesenter svare deg eller sende deg videre til riktig person.
Telefon: +47 215 55 600
E-post: kundeservice@northcom.no

Ordrekontor

Her kan du sende henvendelser relatert til en ny eller eksisterende ordre.
Telefon: +47 215 55 600
E-post: ordre@northcom.no


KONTAKT OSS

Fyll ut skjemaet under, så vil vi ta kontakt med deg så fort som mulig

Kontakt oss
Navn kontaktperson:
E-post:
*
Telefonnummer:
Henvendelse (Forklar så kort og enkelt som mulig hva din forespørsel er)
Skriv inn koden

Service og teknisk henvendelse

Service og garantipolicy 2020 

Vi utfører kun service på utstyr levert av oss. Prisene og vilkårene er for service og reparasjon av radioer. For andre typer utstyr gjelder oppstartgebyret, mens arbeid utføres etter medgått tid og materiell. Ved behov for ytterligere informasjon vil vi ta kontakt med deg.

For å stille diagnose er det et oppstartgebyr på kr 490,- som vil bli fakturert uavhengig av type feil. Dersom det er en garanti sak vil beløpet bli avregnet avhengig av sak.
Vi informerer om at reparasjoner og service faktureres basert på løpende timer (1290,- pr. time). Vennligst spesifiser dersom det er en øvre beløpsgrense for hva en reparasjon kan innebære.

Priser

Prisoverslag/oppstartgebyr kr 490,- 
Pris per time kr 1290,- 

Se fullstendig vilkår her

Service og teknisk skjema
Firma:
*
Navn kontaktperson:
*
Adresse:
E-post:
*
Telefonnummer:
*
Fakturaadresse:
*
Faktura merkes med:
*
Produktspesifikasjoner:
*
Henvendelse (Forklar så kort og enkelt som mulig hva din forespørsel er)
*
Skriv inn koden
Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×